داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

شریعت در مشهد، شادکام در تهران| مشهدی‌ها در ایستگاه هشتم

  • کد خبر: ۱۶۵۰۹۶
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
شریعت در مشهد، شادکام در تهران| مشهدی‌ها در ایستگاه هشتم
تیم‌های مشهدی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته سوم به مصاف رقبا می روند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ ۳، تیم‌های شادکام و شریعت به مصاف رقبای خود می‌روند. شریعت که پس از ۴ هفته نباختن، نتایج سینوسی خود را آغاز کرده و هفته قبل در چالوس مقابل نیکاپارس تن به شکست ۲ بر ۰ داده، این هفته باید در ورزشگاه ثامن پذیرای مردان پاشا باشد. مردان پاشا با ۱۲ امتیاز در رده دوم است و شریعت با ۹ امتیاز به رتبه ششم تکیه کرده است.

شاگردان آتی ترک حسابی از قضاوت‌ها گلایه دارند و معتقدند ناداوری‌ها باعث شده آنها از صدر جدول دور باشند‌. این دیدار از ساعت ۱۶ آغاز خواهدشد.

در دیگر بازی مهم برای فوتبال مشهد، تیم شادکام که با رفتن سعید خانی حسابی از ریل موفقیت خارج شده، در تهران به دنبال کسب ۱ پیروزی در رقابتی سخت است. آنها باید از ساعت ۱۶ در تهران به مصاف آکادمی کیا بروند که به تازگی از شوک کسر ۶ امتیاز خارج شده و با برد هفته قبل کمی به جدول امیدوار است.

شاگردان هادی مهدوی کیا که تا پیش از حکم کمیته انضباطی به صعود امیدوار بودند پس از اعلام کسر ۶ امتیاز برای بقا می جنگند و تنها ۷ امتیاز دارند. تیم کیا که حسابی سرحال نشان داده بود، هفته قبل موفق شد به پیروزی برسد و حالا باید به مصاف شادکامی برود که در ۳ هفته ابتدایی لیگ با سعید خانی ۷ امتیاز از ۳ بازی گرفته بود. 

این تیم با حضور نیکبخت در راس کادرفنی ۴ بازی و ۴ امتیاز، میانگین ۱ امتیاز از هر بازی را ثبت کرده و فقط ۱ بار در ۱ ماه اخیر طعم پیروزی را چشیده‌است. شادکام با نیکبخت در صورت پیروزی، در ۵ بازی به ۷ امتیاز می رسد، این میزان امتیاز با سعید خانی در ۳ هفته رقم خورد.

سامیت با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و به نظر می‌رسد که شاگردان رحمانی خود را از سایر رقبا جدا کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->